Våra tester tillgängliga hos fler distributörer

I vår strävan att låta människor ta kontroll över sin egen hälsa är det också viktigt för oss att kunna erbjuda våra kunder att så enkelt och smidig som möjligt kunna få tag på våra test. Därför är vi extra glada att vi nu har flera samarbeten som gör att du som konsument kan köpa dina tester från oss där du befinner dig:

- En av de stora fördelarna med att ta ett hemtest är att du kan ta testet när det passar i ditt övriga liv. När vi nu kan erbjuda försäljning av våra test på ännu fler ställen gör vi det också ännu enklare för våra kunder att köpa sitt test när det passar dem själva, säger Anna Kihlberg, VD, Dynamic Code.

Vi arbetar ständigt med att tillgängliggöra våra tester till fler och göra det enklare för dig att ta kontroll över din egen hälsa. Hittills har vi bland annat samarbete med flera digitala vårdgivare och apotek, däribland Apoteket AB. Nu samarbetar vi också med Apotek Hjärtat, vilket kommer att göra det ännu enklare för dig som konsument att köpa våra test.

anne_k.png

VD, Dynamic Code AB