2021-01-18

Nu får Dynamic Codes produkter nya förpackningar

Från och med den 18 januari får Dynamic Codes produkter nya förpackningar. De nya förpackningarna gör att provtagningen blir ännu enklare och säkrare att genomföra.

Några av de viktigaste förbättringarna är:

• Förpackningarna blir lättare att öppna och stänga
  • Förbättrade illustrationer och instruktioner för att göra det enklare att förstå hur testerna ska genomföras och hur provtagningen går till
  • Säkrare returer tack vare det nya förpackningsformatet

Ett ännu bättre erbjudande

Idag erbjuder Dynamic Code smarta diagnos- och hälsotestlösningar, ofta baserade på DNA-teknik, både till vården och direkt till konsument. Våra test beställs enkelt online och kan utföras vart du än befinner dig. Testen analyseras i vårt labb och provsvaren hämtas via en kod på webben inom några dagar, säkert och helt anonymt. Vi erbjuder dessutom efterföljande vård och behandling via digitala vårdgivare.

De nya förpackningarna är ett stort steg framåt för testerna, och innebär att kunderna får en ännu bättre produkt. Några av de sakerna du kan testa dig för genom Dynamic Code är covid-19 (PCR och antikropp), glutenintolerans, laktosintolerans, könssjukdomar, halsfluss  och urinvägsinfektion. Vänligen se vår produktsida för en fullständig överblick.

Har du några frågor eller synpunkter om de nya produktförpackningarna? Hör av dig till vår kundtjänst: support@dynamiccode.com